Bra dag!

Idag är det måndag vilket betyder jobbdag, eller det var jobbdag idag. Och det har varit en bra dag. Vaknade och gick upp kl 7.16 som vanligt, men snoozade en gång så upp gick jag exakt 7.25 (ja det är därför jag ställer klockan på 7.16..för snoozen är på 9minuter och jag kan ju inte gå upp 7.24 XD Det blir fel ;)) Haha! Och nej jag är inget freak, är bara det att jag vill gå upp så ;) haha!! Jag vet att det kanske låter lite knäppt men strunt samma ;) haha!
 
Började morgonen med att laga en kycklingcurry (som blev sjukt stark) ;) haha!! Men det var gott, men jag fick blanda i naturell yogurt och en banan för annars hade det inte gått att äta ;) Jag älskar kyckling och kan bara skylla på mig själv som la i så mycket kryddor ;) Hehe!
 
Sedan efter lunch åkte jag och W till Williamstown och gick på en promenad och sen gick vi till bibloteket. W somnade precis innan vi kom till bibloteket och sov i 50minuter så jag fick en skön lugn paus i bibloteket :) Det var i alla fall jättemysigt att tillbringa dagen med W idag. Han har varit glad och pratat massor idag :D Och vi lekte hemma lite idag, och spelade piano. Jag försöker få W att stå själv utan att hålla sig i något och han utvecklas. Han kan stå i typ 5sekunder ibland utan att trilla men sedan får man fånga honom och det är alltid lika kul att trilla tycker han. Han skrattar alltid när man fångar honom. Gullunge! :D
 
I morgon är det playgroup 10-12. Det är alltid lika mysigt :D Och sedan får vi se hur vädret är och vad vi hittar på. Har inte planerat så mycket än :)
 
Det var typ allt för idag. Ska sova nu för är trött. Hade lite ont i huvudet förut men det är bra nu igen. Det är skönt! :D
 
Puss från mig! :D:D:D
 
Bild från idag i Williamstown :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback