Ingen karaoke

Som rubriken säger blev det inte någon karaoke idag :-/ Rachel mådde inte bra och ville ta det lugnt, så vi gick på bio...haha! De måste verkligen känna igen mig där nu. Var ju där igår också. Idag blev det filmen "Warm bodies". Den får betyg 3 1/2 av 5 möjliga. Den var lite söt, spännande och rolig men lite konstig också ;) haha! Men jag gillar det faktum att de döda som äter människor ändras på grund av att en död blir kär i en människa. De blir snälla och börjar leva igen. Det var lite gulligt iaf! :) Efter bion hade jag tappat all energi eftersom jag visste att vi inte skulle ut, så jag kände bara för att åka hem och ta en vilokväll i soffan igen. Så nu har jag precis avslutat en skypedate med älskling. Det är alltid skönt och mysigt att prata med honom. Anton får mig lycklig! :)
 
Ligger och lyssnar på Aerosmith för att få en känsla för nästa veckas konsert med dem. Det ska bli grymt kul, även om det blir jag och Rachel och alla "gamlingar" tydligen ;) haha! Men vad gör det? Blir nog grymt i alla fall. Helgen därefter så blir det GoldCoast, helgen där efter blir det W's födelsedagskalas och Anna (den nya au pairen) kommer. Det ska bli riktigt kul att träffa henne och få visa henne runt. Sen är det hem på onsdagen efter den helgen. Herregud jag har verkligen inte många helger kvar. Gäller att göra det bästa av det nu!!!
 
Dags att krypa ner i sängen!
PUSS FRÅN MIG!
Bild från ikväll när jag är på väg hem från bion :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback