Laddar inför en ny vecka!

Jag ligger nu och laddar inför en ny vecka. Lite film, lite dator, lite sms är det bästa! :) Och snart bara tre veckor kvar...och fy sjutton vad jag längtar!!!! Men har många roliga upplevelser kvar här innan jag åker hem som jag ska njuta till 100% av. Konsert nästa lördag, sedan bär det av till goldcoast 9maj i fyra dagar. Sen är det W's födelsedag och kalas och sen är det hem. Kommer kännas både bra och konstigt tror jag.
 
Idag var vi som sagt på kalas. Var riktigt trevligt och god mat. Är alltid kul att umgås med folk och vi spelade lite baseball. Jag träffade bollen ett antal gånger så var riktigt stolt över mig själv för det ;) Hehe! Kollar nu på filmen "In her shoes" Mysig är den! :) Hehe! Feel good! :)
 
I morgon är det ny jobbvecka igen. 3 dagars jobb är det som gäller. Men det är mysigt att vara med W :)
 
PUSS Från mig!
 
Längtar till GoldCoast för då kan man uppleva detta igen och gå klädd i sommarkläder och få en fin bränna igen innan jag åker hem! DET GILLAS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback