Lugn dag!

God kväll mina nära och kära! :)
Idag har jag inte gjort alls mycket. Jag sov sjukt länge. Jag vaknade klockan 13.40 ;) hahah! Det tar på krafterna att gå upp kl 4.30 tydligen. Jag låg kvar i sängen och drog mig i ca 20 minuter innan jag gick upp och gjorde lite frukost. Sedan kollade jag lite tv innan jag bytte om och åkte in till stan en sväng. Jag visste inte vad jag skulle göra riktigt så jag åkte till Sothern Cross och gick in i köpcentret som ligger precis över stationen. Där hittade jag lite underkläder (5trosor för 10dollar tyckte jag var billigt!!), en sjukt snygg svart kjol för 5dollar och ett par blommiga byxor till Molly. Allt på REA! Jag älskar rea. Så allt totalt var 20dollar (ca. 140 svenska kronor!)
 
När jag bestämde mig för att åka hem så kände jag för att gå på bio igen (har varit där såååå sjukt många gånger nu, men hellre det än at bara sitta hemma) och kollade på en film som hetter "The company you keep". Den får tre stjärnor av fem. Den var helt okey men inte den bästa filmen jag har sett men kan ändå rekomendera den lite, fast kanske inte se den på bio om ni förstår vad jag menar. Men den var spännande. Det är en thiller, men inte en läskig thriller utan bara spännande.
 
Nu blir det sängen. Får se om jag kan somna än, men det hoppas jag. Känner mig lite trött. Förresten så blir det nog karaoke i morgon med Rachel. Det ska bli kul! :D
 
Snygg kjol för 5dollar. Älskar att den har en volang högst upp, syns dock dåligt! Men är sjukt nöjd! :D
 
PUSS FRÅN MIG! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback