Nyfödd tös!

Hej! Idag har jag, C och W varit och hälsat på C's vän som har en dotter på 6dagar. Sjukt mysigt var det! Hon var så himla liten och vägde bara 3kg! Tänk vad mycket som händer under ett år. Det är sjukt!!! Jag tror att vi alla tyckte att det var en bra dag för W fick leka med sin kompis Alby idag också :D
 
I morgon är det en speciell dag här i Australien. Det är Anzac day. Det är en dag då befolkningen hedrar de människorna som omkom i något krig. Jag vet inte vilket krig XD Haha! Men det är en viktig dag för människorna här och det är en ceremoni vid ett tempel i morgonbitti klockan 06.00 som jag ska försöka gå till. Jag hoppas att tåget jag har kollat på kl 5.10 kommer annars får jag gå tillbaka hem och lägga mig igen. Men det hade varit spännande och intressant att få se och vara med om den ceremonin. Jag kanske bara kommer vara i Australien på anzac day en gång i hela mitt liv, vem vet??
 
Jag ska i alla fall ladda min kamera och ta med den så att jag kan ta många bilder så att ni också kan få se hur det ser ut och vad det liknar :)
 
 
Det är här som ceremonin i morgonbitti kommer att ske! Väldigt fint tycker jag! :D
PUSS FRÅN MIG! :D
 
 
 
Ps. Håll tummarna för att tåget går i morgon 5.10 :D Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback