Powerwalk!

Börjar dagen bra idag men en 40minuters powerwalk. Förbrände hela 140kalorier på det ;) haha! Inte för att det är så mycket men går man innan frukost så förbränner det fett eftersom fettet är kroppens energi. Måste verkligen ta tag i min diet igen eftersom jag vill vara snyggare än någonsin när jag kommer hem. 3,5kg kvar till målvikt! Det måste jag ju kunna klara om jag kör på med träning och bra mat nu de sista 3,5veckorna! Eller hur? 
Jag ska snart hoppa in i duschen, men ska köra lite styrka för rygg, mage och rumpa först! :)) Sedan blir det nog en nyttig smoothie till frukost! :D
 
Recept:
Yogurt
Frukt
Lite mjölk om man vill ha smoothien "lösare"
 
MIXA, KLART! :D

Kan inte bli lättare än så! :D
 
PUSS FRÅN MIG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback