Ska börja blogga igen!

Förlåt att jag är så dålig men nu känner jag att jag vill blogga om sista tiden här. Är ju bara lite mindre än 5 veckor kvar nu. Tiden har gått både snabbt och långsamt men jag vill verkligen ha kvar minnen som jag kan läsa om här på bloggen när jag kommer hem.

Igår hände något hemskt. Jag satt lugnt och smsade med Anton när en kille plötsligt kommer fram och drar min mobil ur händerna på mig. Jag trodde det var ett skämt först och att han skulle stanna, men efter 5sekunder så förstår jag och tänker, men herregud han snodde min mobil så jag började springa efter, men han var borta. Jag får syn på två poliser så jag springer till dem och säger "det var en kille som snodde min mobil nu precis". Så jag hoppar in i polisbilen med dem och vi åker och letar men vi hittar honom inte eftersom det var så sjukt mkt folk. Men de tog mina uppgifter och jag fick förklara vad som hade hänt så de skulle skicka papper och sånt till min adress här så allt löser sig nog. Men jag var så himla chockad så jag började skaka och storgråta och mådde illa lång tid efteråt.
 
Efter många om och men så löste sig allt och min telefon är nu lika död som en tegelsten och den går inte att använda trots att man byter simkort, och detta tack vara min underbara pojkvän och min bästa bror som fixade det speciella numret för telefonen och ringde och löste allt hos polisen och telenor! MIN FAMILJ ÄR DEN BÄSTA! <3
 
Idag så regnar det och är kallt! Brrr!!!! Jag och William ska kanske träffa Liza och lilla Thomas idag men de har inte svarat än så vi får se vad som händer under dagen. Annars blir det förmodligen en lugn dag med mycket lek, sång och musik! :D
 
Jag skriver senare vad vi hittade på idag :D
 
Ni får en bild på en dragonfisk! :D
 SJUKT COOL TKR JAG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback