Söndag kväll!

Ja ytterligare en dag är snart till enda. Dagarna går hyfsat snabbt iaf vilket är bra. Men min sjukt starka hemlängtan håller i sig. Kanske är för att jag vet att det snart är hem som gäller. Saknar alla så himla mycket! Jag vill hem till älskling för att mysa, pussas och kramas. Jag vill träffa mina underbara vänner (för har inga vänner här), träffa bästa syster och Molly. Träffa Pappa och mamma igen, jag glömmer inte Joakim så klart. Men jag ska verkligen försöka njuta av sista tiden här. Ska ju som sagt snart åka till GoldCoast! :D Det ska bli kul :)
 
Idag kollade jag på F1 kvalet som var inspelat och sedan gjorde jag mig i ordning för att åka till stan. Jag åkte till Melbourne Central idag istället för Southern cross eller Flinders street som jag alltid åker till. Ville ha lite variation och det är kul att upptäcka nya stadsdelar :) Det var många affärer runt Melbourne Central. Och jag har kollat på en tröja som jag har velat köpa till Anton sjukt länge men jag har tyckt att den har varit för dyr, men idag hittade jag den på REA så då slog jag till. Men han får vänta med att få den tills jag kmr hem ;) Hehe! Jag provade dock den för att känna om den var mysig plus att jag gillar att gå i Antons kläder när jag är hemma. Det är mysigt ;) Hehe! Tyckte iaf att tröjan passade mig utmärkt och då är jag säker på att den passar på honom också :D Hehe!
 
Nå vad tycks om den? Får gärna lite respons :D
 
Nu är det snart middag som gäller. Min mage är tom så det kmr bli gott!!!! :D:D:D:D! Sedan ska jag kolla lite på TV innan det blir sleep-time :D <3
 
Hoppas att ni får en grymt bra dag!
PUSSAR !! <3

Kommentarer
Din Anna säger:

Den färgen på tröja passar nog även Anton väldigt bra!:D
Du är världens BÄSTASTE och jag går och saknar dig vareviga dag... Jag längtar otroligt mycket tills du kommer hem<333

Svar: Hehe! JA det får vi hoppas att den gör :D Jag saknar dig jättemkt och varje dag också! tänker på dig ofta! Förlåt att jag är så dålig på att skriva och skypa med dig :( men kmr hem om exakt en månad. Då ska vi ha det grymt kul! :D
Pauline Pinola

2013-04-21 | 16:43:13
Anton gulligaste Sjöstrand :D säger:

nnaaaww du är så söt när du har stora (mina) kläder :D så sjukt underbar och när du kommer hem ska jag ta hand om dig :D <333

2013-04-22 | 16:50:22
Bloggadress: http://pajoline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback