Söndagsmorgon!

God morgon på er!
Inatt har jag sovit som en stock, eller inte riktigt men vaknade första gången vid 5 vilket är en stor förbättring. Jag har vaknat typ 5gånger varje natt länge nu så att bara vakna en gång är en förbättring :) 
 
Lite piggare iaf ;)
 
Idag vet jag som vanligt inte riktigt vad jag ska göra. Det är klarblå himmel ute iaf. Jag tänker kolla om det är tillräckligt varmt för att åka till stranden (tror dock att det är för kallt *suck*) men nu ska jag vara positiv. Jag längtar hem som sjutton nu. En måndad kvar exakt i morgon. Det ska bli kul att åka till GoldCost om 3veckor med familjen. Det längtar jag efter!! För jag vill uppleva något nytt ;) hehe! Sydney var ju underbart så efter det vill jag resa mera. Nästa vecka har jag 4 dagar ledigt så jag funderade på att åka någonstans, men det svider i plånboken just nu så det blir att vara här :) Ska kanske träffa Rachel igen för det blev ingen Kareoke (stavning??) igår. Men vi hade kul ändå :D
 
Nu blir det frukost! Tror jag ska göra en smoothie! :D
Puss på er :D
 

Kommentarer
Anton gulligaste Sjöstrand :D säger:

Du är alltid lika vacker både på morgonen som mitt på dagen :-) nä stanna hemma där du är säler så slipper jag oroamig hihihi puss älskar dig! :D

2013-04-22 | 16:53:56
Bloggadress: http://pajoline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback