Trött!

En till dag är snart slut. Dagen idag har varit bra, den gar gått snabbt. Playgroup, lunch, lååång sovstund för W. Var länge sedan han sov mer än 30 minuter på eftermiddagen så det var härligt.Sedan blev det en sväng till lekplatsen innan vi avslutade dagen med sång och musik i form av piano och massor av låtar på CD-skivor. W älskar musik! :D
 
Nu ligger jag i sängen och ska snart släcka lampan. I morgon ska jag och C åka och till en av hennes vän som fick en dotter för en vecka sedan :D Det kommer bli mysigt och hon kommer ju vara så liten om man jämför med W. Hehe! Det händer så mycket det första året. Det är rätt sjukt ändå men kul att följa utvecklingen hos bebisar!
 
Nu blir det sängen!

PUSs från mig! <3
 
 
Glömde säga att jag bakade en kladdkaka idag! Jag tyckte att den blev toppengod! :D Krämig var det i alla fall! :D:D:D!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback