Vilken dag!

Idag har jag verkligen haft fullt upp hela dagen lång så det är en halvdöd PP som nu ligger i sängen och vilar. I morses gjorde jag köttbullar och chokladkaka när W.  Vi har precis haft lite gäster från Sydney  och A föreslog att jag skulle göra köttbullar och det sa jag inte nej till :) Sedan hade de en kakmix i skafferiet så jag slängde ihop en chokladkaka. Maten var sjukt god!! :)
 
När W vaknade så lekte vi, läste böcker, sjöng sånger och lite sånt. Det var mysigt! Det gjorde vi fram till lunch. Sedan gick vi på en kortis promenad och sedan lekte vi ett tag till innan Liza ringde. Vi skulle mötas så att Thomans och W skulle få leka lite :) Vi gick på en promenad till Yarraville, drack varm choklad, lekte på lekplatsen och sen gick vi hem igen. Liza är riktigt trevlig!! Hoppas att få tillbringa fler dagar med henne och Thomas. När vi väl kom hem så blev det lite frukttime för W och sen kom hans mormor, gammelmormor och mormors syster. Det var mysigt tykcte W (och alla gillade min mat...extra plus för mig??;) Så det har varit en lång dag och jag känner mig lite stressad över något, vet inte vad men ska bli skönt att sova.
 
MIN CHOKLADKAKA! :D Nygräddad direkt från ungen, ser lika god ut som den var ;) hehe! <3
 
PUSS FRÅN MIIIIG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback