Alla hjärtans dag! <3

Idag är det "Alla hjärtans dag"...och jag tycker att det känns tråkigt att jag inte kan vara med mina nära och kära. Jag hade gärna varit hemma just idag! Det känns lite tomt men jag och Anton ska ha en kärleks-skypedate ikväll (hans morgon) och det kommer bli sjukt mysigt!!! <3 Bättre än inget i alla fall :D Jag älskar dig så sjukt mycket!! Vet inte vad jag skulle göra utan dig!!!
 
Jag vill också passa på att önska mamma, pappa, Joakim, Malin, Olivia, Anna och alla som betyder mycket för en trevlig alla hjärtans dag! Jag vet inte vad jag skulle göra utan er! Ni gör mitt liv så mycket roligare att leva! Tack för att ni finns och för att ni stöttar mig! Jag älskar er jättemycket!! Och jag saknar er! Ibland vill man vara på två ställen samtidigt! :S Men ni kommer också att få en toppen dag! <3
 
Känner för att vara kärleksfull idag! Det är ju ändå inte alla dagar som är alla hjärtans dag. Och då kan man lika gärna ta vara på dagen och visa det för dem som betyder mycket för en!
 
Hoppas nu att ni får en underbar alla hjärtans dag! Jag ska göra mitt bästa för att jag ska få en bra dag trots att min familj och mina kära är långt borta! Pussss<3
 
 
BÄSTA POJKVÄNNEN I HELA VÄRLDEN! JAG ÄLSKAR DIG SÅÅÅ MYCKET!!
 
VÄRLDENS BÄSTA BROR!!!
 
 
JAG OCH BÄSTA OLIVIA!!!
 
 
JAG OCH BÄSTA SYSTER!!!
 
 
Jag och värlens bästa pappa!!
 
 
JAG OCH VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!!!! <3
 
 
BÄSTA ANNA! :D (SÖTIS)
 
 
 
 

Kommentarer
Antons Gulligaste Sjöstrand säger:

Du kommer nog ha det jätte kul ändå älskling! :D men våran skype träff gick ju bra tycker jag :) men nästa alla hjärtans dag får du inte åka iväg för då ska jag planera massa myspys :) älskar dig mest av allt! :D <333

Svar: Hihihi! Näj jag lovar att vi ska vara med varandra nästa år!! KYSSAR TILL VÄRLDENS MEST ROMANTISKA KILLE!<3
Pauline Pinola

2013-02-14 | 12:40:19
Bloggadress: http://pajolineblogg.se
Anna säger:

Du är världens finaste! Love you! You ser the best! <3

Svar: Vad glad jag blir! Kramar till dig!
Pauline Pinola

2013-02-16 | 14:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback