Återhämtat mig?

Hej!!Surfingen igår var ju som sagt toppen och jag har återhämtat mig bra. Min ben känns mycket piggare än på flera dagar och har ingen träningsvärk i armarna heller. Magen har också klarat sig bra trots x liter saltvatten i den igår ;) Haha! På grund av detta tror jag att det blir ett träningspass idag. Hade inte tänkt att köra ett idag på grund av min hemska träningsvärk, men eftersom det känns bättre varför skjuta upp det? :D
 
Mina planer ser annars ut för dagen:
1. Grannar kommer över för någon "grillsak" tror jag
2. Jag ska på en KICK-OFF i stan någonstans (hoppas att de kan köra och hämta mig!!!)
3. Komma hem och kolla på Gossip gril (måste ha energi tills i morgon..jobbdag väntar)
 
Jag tycker att dagen låter mycket trevlig. Och jag hoppas att det blir roligt med KICK-OFFen. Men vad gör det annars. Är glad att jag i alla fall försöker hitta på saker att göra :D
 
Härligt väder idag också!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback