Fixa, fixa, fixa!

Hejhopp!
Jag trodde att jag skulle få så mycket mera arbete än vad jag har hos familjen. Vilket känns skönt! :) Men idag blev det några sysslor. Hänga tvätt, vika blöjor och lägga in kläder i W:s garderob när han vaknade. Det gick bra! W hade en lång morgonsovstund idag också vilket gjorde att jag hade gott om tid på mig att fixa i ordning alla saker plus att förberada lunch.
 
Vika, vika blöjor! :)
Alla klara och en glad Pauline :)
 
Min lunch idag bestod av en sallad med stekt skink och ett stekt ägg! Det var mycket gott! Ska ju vara nyttig ;) hehe!
Innan jag hade stekt ägg och skinka (och det är inte bacon..det är kokt skinka! hehe! )
 
Min mycket lyckade lunch! :D Det blev ett stort glas vatten på detta också! :) MUMMA!
 
Nu ska jag ta och äta ett äpple för är lite hungrig! Och under eftermiddag ska jag ut på en löprunda! :)
 
Hoppas att allt är bra hemma!  :)
Ps: Senare kommer mina nya inköp att komma ut som ett eget inlägg! Keep in touch! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback