Förlåt....

....för den dåliga uppdateringen de senaste två dagarna. Det har berott på att jag inte har gjort så mkt så ni har inte missat ngt. Haha!
 
Men igår var jag och W på bibloteket och det tyckte han var kul. Även om det var mycket roligare att stirra på de som jobbade där än att lyssna när jag läste bok. Mannen men mycket skägg var extra spännande! Hehe! Jag intalade mig i alla fall att han lyssnade (fast tror inte att han gjorde det heller). Men jag hittade några roliga böcker som jag lånade med mig hem. De har vi läst många gånger idag!
 
Idag vaknade jag och det ösregnade ute. Fy! Så det blev på med jeans för andra gången sedan jag kom hit...men det fick jag ju självklart ångra lite senare. IDag är det tisdag och det betyder playgroup...när jag gick dit hade jag på mig jeans, t-shirt, tjocktröja och jacka...för det regnade fortfarande lite, men jag insåg efter ca 50meter att jag hade på mig allt för mkt. Som tur var så är det inte långt till playgroupen men när jag kom in åkte allt förutom jeansen och t-shirten av.
 
Sen när jag åkte till stan så tog jag på mig lika mycket. Insåg ungefär lika snabbt att det var onödigt mkt kläder. Så jackan åkte av men regnade rätt mkt så tröjan fick vara på. Sen när vi var på väg hem igen så sprack det plötsligt upp. Det blev klarblå himmel och sjukt varmt!!! Av med tröjan men hade ju inte några andra byxor med mig. Och jag skulle gå några ärenden. Ni som känner mig vet att jag svettas lätt...det slutade med att jag hade en stor svettfläck på ryggen och två små under skinkorna! Hahaha! Ja det var lite pinsamt men vad ska jag göra liksom? Jag tror att de fattade att det var svett. Men eftersom jag inte ville åka hem så tidigt och W sov gott i vagnen så gick jag på en långpromenad i stan för att kolla runt lite. Då får jag skylla mig själv men det var skönt att gå!
 
När vi kom hem igen var det dags för mellanmål. Frukt och bröd. Mums tyckte W!
 
Nu på kvällen har jag också hunnit med att köra ett sjukt tufft löp-pass! Jag tränade i nästan 1timme och 15 minuter utan lång vila. Intervaller blev det idag! Känns sjukt skönt nu efteråt! Var inte så hungrig efteråt men fick i mig lite kyckling (som var sjuuuuuuuuuuuuuuukt stark..............igen!!! Hahaha! Saknar mammas mat sjukt mkt!!!!!!!!!!!!!)
 

 
 
I morgon blir det ZOOOOOOOOOOO med C och W och några mammor från hennes mammagrupp! Det kmr bli kul! :D
 
Puss från miiiiiig!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback