Haft en bra dag!

Idag har dagen varit helt okey. Det började med att vi gick till playgroupen där vi träffade många trevliga människor. Jag fick också knyta en kontakt med en mamma som hade en son på 10 månader. Vi kanske ska ses igen och göra något tillsammans med barnen. Det blir kul!
 
Sedan var det dags för lunch och en sväng till stan. På vägen hem hoppades jag att lillen skulle sova, men det ville han inte alls göra. Så när vi kom hem hade jag en trött kille. Så efter ett tag bestämde jag mig för att gå till lekplatsen som ligger i närheten. Det var roligt! Sedan somnade W så gott i barnvagnen på vägen hem. Han sov ca 40 min innan jag fick för mig att gå och kolla till honom...då råkar jag sparka till dörren och han vaknar så klart. Typiskt! Men han var glad så det gjorde inget. Då blev det ett litet mellanmål. Bröd med vegimate (alla i Australien älskar det..det är typ som ett brunt kladd som smakar salt på något konstigt sätt...mkt äckligt!!!!!). Sedan lekte vi lite innan A och C kom hem.
 
När de var hemma stack jag ut på en löprunda. Det blev distans idag (10varv runt en stooor fotbollsplan) och sedan 10st ruscher efter det. Jag är så duktig ;) Hehe!
 
Men nu är jag trött så jag tänkte sova!
PUSSAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback