Har man bästa pojkvännen så har man det!!! <333

Idag kom ÄNTLIGEN brevet från Anton!!! Som jag har läääängtat och väntat på att det ska dyka upp i brevlådan..och idag så låg det där! I ett rosa underbart kuvert! <3 Jag blev alldelses till mig och ville inte vänta en sekund med att öppna det. Men först la jag W i sin säng och han somnade!
 
När jag öppnade kuvertet var det ett såååå sjukt sött kort!!! Det var hur gulligt som helst och jag blev jätteglad!!! När jag sedan öppnade det så var det en så sjukt fin och romantisk kärleksförklaring i hela kortet! Jag blev jätterörd och jag hade ingenaning om att man ens kunde skriva så fina saker till mig...och bara till mig! Det var en så underbar känsla! Jag älskar dig så sjukt mycket ANTON och det finns ingen som dig! Tack för världens bästa kort!!! Du kunde inte ha skrivit det finare!! <3 Nu har jag något att läsa när det känns ensamt här borta!!! Jag saknar dig!!!
 

FINNER INGA ORD FÖR MIN KÄRLEK TILL DIG!!!! <333

Kommentarer
syster säger:

hahaha "parfym". vad härligt!

Svar: Haha Ja bara för att jag skickade ett kort som doftade med parfym till honom ;) hihih! Luktar älskling i mitt rum nu ;)
Pauline Pinola

2013-02-22 | 08:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback