Hektisk dag med William

Hejhopp!!
Idag har jag varit helt slut! Jag är så trött nu. Det har varit en jättelång och jobbig dag. Jag vaknade i morses och jag kände mig jättetrött för har sovit dåligt i två dagar nu. Igår var det för att det var så sjukt varmt i mitt rum trots att fläkten och fönstret var uppe. Men hellre varmt än kallt ;) hehe! Jag vaknade inte ens av mitt alarm..eller jo jag vaknade...efter 12minuters ringade...då är man trött ;) haha!
 
C och A säger att det räcker att jag är klar med frukost etc kl 8 på morgonen, men i morses så stack de 7.50 ;) haha! Men W sov gott i nästan två timmar efter det. Älskar när han sover. Då kan jag göra vad jag vill ;) haha! Det är faktiskt inte så kul att vara med en bebis hela dagarna. Jag blir lätt uttråkad eftersom han varken pratar, kryper eller går. Idag var det varmt också, så det blev mest tid inne. Trots det hann vi med att gå till lekplatsen och gunga och åka lite rutschkana. Det gillar han. Sedan blev det lunch, en sväng till city för att träffa C och sedan hem igen. W älskar att titta på tennis så vi spenderade lite tid vid tennisbanorna också. Eftermiddagen blev dock lång eftersom han inte var trött, och sen blev han hungrig och trött på samma gång. Och C tåg var sena så jag fick fixa middag åt honom. Men det gjorde inget. Men det har varit en lång dag!! :)
 
Jag måste också säga att jag är väldigt duktig! När C var hemma tog jag på mig träningskläderna och sprang intervaller. Idag blev det långa intervaller! Jag var helt slut efteråt...men ni som känner mig, ni vet att jag aldrig ger upp. Men när jag hade sprungit min sista löpning föll jag ihop av mjölksyra i benen. Det var sjukt! Mådde illa, så ont gjorde det! Så hoppas att du Anton också tar din träning på allvar ;) hehe! <333 (älskar dig!!!!!!)
 
Lite bilder från city!

På jobbet!
 
Jag trodde att jag hade hittat en adapter också. De i affären sa att det var rätt och de testade till och med...men trots detta är den fel. Det är för långt avstånd mellan "hålen"! Skit också! Men jag får gå dit i morgon igen! TYPISKT!!!!!!
 
Det var allt om idag ;) hehe! Hoppas att ni får en bra dag hemma!
 
Puss från Pauline
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback