Hur blev dagen?

Jag har haft en mysdag idag! Bara tänkt på mig själv. Därför blev det en dag på stranden, som det var tänkt från början! Jag älskar att sola, bada och bara ta det lugnt och det var exakt det jag kände att jag behövde göra. För de senaste dagarna har slitit mycket på mig. Så det var skönt att släppa allt och bara tänka på mig själv. W mår mycket bättre också vilket är glädjande! :) Hoppas att han är helt frisk i morgon så att vi kan leka hela dagen lång! När jag var på stranden så kom A:s mamma plötsligt och sa hej. Hon jobbade i närheten så det var trevligt med lite sällskap. Hon är verkligen jättesnäll och go! :) Vi fick till och med en gratis glass av två tjejer som delade ut det på stranden...och ni vet vad man säger...gratis är alltid godast! :D
 
Nu har jag precis ätit middag. Det blev typ potatisomelett med paprika, lök och spenat i. Det var jättegott! Fetaost på toppen gjorde det hela näst intill perfekt (men bara nästan...hehe!) Och snart ska jag och C gå ut och springa intervaller. Ser fram emot detta!! :D Ska bli skönt att röra på sig lite! :)
 
Och i morgon är det alla hjärtans dag..........behöver jag ens kommentera hur ensamt och lite deprimerande det känns!!! Saknar dig älskling och önskar jag kunde vara med dig i morgon! Jag älskar dig!!! <3
 
Här tillbringade jag min dag!
 
 
Hoppas att ni får en härlig dag hemma!
Puss från Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback