I Australien, efter två veckor utan internet

Hej allihopa!
Nu har jag äntligen fått internet. Det tog ca. 2 veckor och Adam (Williams pappa) pratade ca 7 timmar med bolaget som har hand om internetet..trots detta så tog det låååång tid att aktivera routern, men nu fungerar det i alla fall och jag är glad! :D
 
Det har hänt mycket på kort tid!! Och det är mycket nya intryck! Första veckan var vädigt hektisk men nu tycker jag att allt flyter på och jag trvis verkligen med min familj. Jag är jätteglad över att jag hade tur att finna en så snäll och omtänksam familj. Det är inte alla som gör det :)
 
Idag har det varit sjuuuukt varmt, 38grader..Men det är häligt men det var nästan lite för varmt. Men eftersom jag är ledig på onsdagar passade jag på att ha en strand dag. Jag åkte hemifrån ca. 11.15 och var framma på stranden St. Kilda  45minuter senare. Jag har aldrig åkt dit själv men det var väldigt lätt att hitta. Det var bara att hoppa på tåget till Southern Cross och sedan 96ans spårvagn hela vägen till beachen! :D Bara för att göra er lite avis så kommer jag börja lägga in bilder från idag ;) hehe!!
 
UNDERBART!!! <3
 
Lite annat som har hänt. Jag tycker att Melbourne är coolt. Jag åker in till stan med tåget nästan varje dag. Det är verkligen som en storstad. Skyskrapor, modernt och coolt. Det är verkligen inte som i Sverige.
 
Vy över staden!
 
 
Som ni också vet var jag ju på Australien Open. Tänkte bjuda på lite bilder därifrån också :)
 
Fick ett coolt glas när jag köpte mig en drink! ;)
 
Ja..vad ska jag säga mera. Jo jag måste berätta om Australian day, Australiens nationaldag. Det var verkligen fullt ös hela dagen. Jag åkte ju damernas final samma dag (26januari). Innan jag åkte till arenan hann jag med en springrunda runt en nationalpark. Det var ca.4 km och jag var helt slut när jag kom fram (tränar konis så har inte höga förväntningar...än iaf) hehe! Sedan åkte jag med tåget till Flinders street som är en av de största tåghållplatserna i Melbourne. Den ligger mitt i stan. Utanför stationen var det en stor parad. Den innehöll allt möjligt! Jag tog lite kort..så här är paraden ;)
 
HIhihihi! LADDAD INFÖR FINALEN ;)
 
I morgon så är det att vara med William igen. Han har kissat på mig ca 5 gånger och bajsar gör han typ 4 gånger om dagen...och jag kan säga, det är inte kul att känna den doften XD Hehe! Men vad ska man göra? :)
 
Hoppas att allt är bra med er hemma! JAG SAKNAR ER!!! <3
 
 
PUSS FRÅN PAULINE
 
 
 

Kommentarer
Anton gulligaste Sjöstrand :D säger:

Så bra att du har kul älskling! :D om jag inte gick i skolan jobbade och hade massor av pengar hade jag varit där med dig nu :D <333

2013-02-06 | 18:08:14
Bloggadress: http://pajoline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback