Jag älskar att träna!

Skönaste känslan är efter ett hårt träningpass! Då känner man sig otoligt nöjd och glad! Jag gillar inte att springa egentligen, men här går det bra eftersom jag vet att det är ända sättet att träna. Gym finns inte i närheten och är dyrt! Och Joakim säger ju att bästa sättet att få magrutor är att köra intervaller!! Därför är det nästan bara intervaller som gäller. Sprang dock ett distanspass i lördags. Jag är så duktig! Men jag styrketränar också, utfallssteg, knäböj, mage, rygg och lite till! Jag kommer lätt att ha beachkropp till sommaren om jag fortsätter så här! Jag har till och med börjat att se lite skillnad på mina ben! MUSKLER!! :D
 
YOU GOOOO GIRL - WHAT DOSEN'T KILL YOU MAKE YOU STRONGER!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback