Jobbdag!

(Tänker på dig!!!<3 )
 
Idag är det torsdag och det betyder jobb. Det är faktist ett jobb att ha hand om en liten 9månaders bebis (om det nu är en bebis fortfarande). Men det blir förthoppningsvis en rolig dag. På schemat står bland annat Newports biblotek, city och ev. mata lite fåglar. Jag fick lite rester från bröd av C i morses. Det blir mysigt att gå och mata lite fåglar. Jag älskar när vi har något att göra. Då är det roligt att vara nanny! ;) Hihi! Kanske blir det en sväng till lekplatsen också beroende på humör.
 
Ikväll ska jag gå ut och dansa för första gången. Det blir med Mitch och Laura. Kanske kommer det lite fler folk. Om allt går som planerat ska jag sova över där inatt också. Det var väldigt snällt eftersom det är en lång väg från stället där vi ska vara till huset här. Men är lite nervös ändå. Jag brukar inte gå ut och verkligen inte i ett annat land. Men det går säkert bra och i värsta fall får jag ta en taxi hem. Det kommer jag göra om det känns obehagligt elr något! :) Men det blir säkert bara kul (håller mina tummar för det).
 
Idag är också en sån dag när jag känner för att bara gotta ner mig i chips, pommes, glass och godis. Jag kanske ska unna mig lite gott idag och träna sjukt mkt under helgen. Då kanske det inte gör något. Eller???
 
Nu ska jag förbereda min väska och fixa med lite tvätt. Lillen sover fortfarande!
 
Puss från Mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback