Lördagsplaner!

Härlig dag idag! Solen skiner, himlen är blå och det var varmt...därför sitter jag inne just nu! Haha! Jag har hunnit med ett tufft träningspass innan lunch. Jag känner mig så nöjd och det var dags att träna eftersom jag inte har ätit så nyttigt under de senaste två dagarna ;) Haha!
 
 
Just nu har jag ingenaning om vad jag ska göra fram tills klockan 20.00 ikväll..eller kanske 19.00 för måste ta mig in till stan också. För ikväll ska jag på en festival som heter "White Night Melbourne". Det är en festival som håller på i 12timmar. Den börjar klockan 19.00 och slutar klockan 7.00 på morgonen. Festivalen innehåller musik, film, konst och mycket mera. Jag har ingenaning om vad jag ska se än men det blir säkert kul. Jag ska gå med en som heter Jenny som jag mötte för en vecka sedan. Det kmr säkert bli kul! :)
 
Dags att hänga lite tvätt kanske...fy vad tråkigt men det måste göras!
Puss  från mig!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback