Man kan få vara med om allt möjligt i Melbourne

Jag måste bara berätta vad som hände när jag var i stan. Jag åkte med tåget till stan ca. 11.00 för att jag skulle byta min adapter som jag köpte igår. Den jag har köpt nu FUNGERAR så nu kan jag ladda min kamera och min dator hur mycket jag vill :D Det gillas! Men det var inte det som jag skulle skriva om ;) hehe!
 
Jo när jag går ut från affären David Jones så ser jag en stor folkmassa på andra sidan gatan. Jag går över dit och letar upp en snubbe och frågar vad som händer. Då sa han att supermodellen Miranda Kerr skulle komma. Jag visste inte vem det var (men googlade henne precis..hon är gift med Orlando Bloom, de har ett barn tillsammans och hon arbetar som en "Angel" hos Victoria's Secret..säger bara det var tuuuur att jag stannade) men jag tänkte att jag ändå inte hade något annat för mig så jag kunde lika gärna stanna kvar där. Det blev bara mer och mer folk och Miranda skulle tydligen singera bilder efteråt. Jag letade efter någon som delade ut bilder för kunde vara kul att ha men jag hittade ingen som gjorde det och jag fick senare höra att alla bilder var slut. Men jag är glad för det ändå. Jag fick ju samtidigt se en modevisning ;) hehe!
 
Innan showen började:
 
Miranda Kerr på scenen:
 
Ja helt klart lyckat! Nu ska jag hänga tvätt, följa med och handla och sen är det dags för en springrunda och ett dopp i havet. Vet dock inte vilken ordning det blir men jag ska hinna med båda. Just det ja..Jag ska laga mat ikväll. Det blir medelhavsbiffar med klyftpotatis och tzatsiki :D MUMMA säger jag bara!! :D <3
 
Puss från Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback