Måndag igen då...

...alltid samma känsla. Förhoppningsvis så kommer det bli en bra dag.
 
Igår var jag på den så kallade KICK-OFFen...kan säga att jag inte skulle gå dit igen. Det var typ bara massor med mingel..typ tre ställen där man kunde köpa svindyra saker och sen ingenting mer. När det väl hände något så var det ett årsmöte (som jag inte bryr mig ett dugg om) och mer mingel... Haha! Kändes verkligen ovärt, men jag fick gratis pizza och jag träffade Jenny. Hon var jättetrevlig och jag hoppas att jag får träffa henne igen. Hon har bott här länge så hon kanske skulle visa mig runt i stan om vi båda har tid någongång så klart. Det ända som var värt att se lite på var modevisningen som var det sista som hände. Det var endel snygga saker från designers från scandinavien (men varför köpa saker från norden här när jag kan göra det hemma?? ;)...) Måste också säga att det var sjukt varmt igår..och det ska bli ännu varmare idag...men jag klagar inte men det är lite svårt att komma på någonting att göra med lillen då. Det löser sig under dagen! :)
 
Nu ska jag inte göra så mycket! Jag väntar tills W vaknar. Han sover så gott nu :)
Puss och kram!! <3
 
All you need is....
 
 
Ps: Måste säga att jag valde helt fel skor igår...jag tog mina högklackade skor....och det slutade med att jag fick köpa ett par svindyra flipflopp eftersom jag har fått blåsor!!!!! :( Men nu behöver jag iaf inte köpa några andra flipflopp..måste se något positivt i det hela ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback