Mjukstartar dagen

Godmorgon..eller jag borde nog säga godnatt till er ;) Men här är klockan 9.00 på morgonen. Men jag har varit vaken i ungefär en och en halv timme. Började dagen med att skypa med mammi så jag satte klockan på 7.15 men jag snozzzzade en gång ;) hehe!
 
Det blev ingen springrunda igår utan jag spelade istället tennis med A i ca 35minuter innan det blev för mörkt..men jag spelade såååå dåligt! Hahaha! Så jag förlorade 3-4...nästan lite pinsamt ;) haha! Men jag var glad och laddad innan matchen i alla fall ;)
 
Haha! Det är alltid lätt att vara glad innan man har förlorat ;)
 
Jag funderar på om jag ska gå ut och springa en sväng nu istället :) Det kan vara skönt att börja dagen så :) Jag måste ju också säga att jag är helt fast i serien Gossip gril!!!! Den är såååå bra! Efter tennisen blev det en lugn kväll med två avsnitt av gossip girl. Hinner nog dock inte kolla på något avsnitt idag om jag ska ut och springa. Sedan ikväll ska jag på en grillsak. Familjen känner någon familj som har barn i samma ålder som mig. Och de har bjudit in lite kompisar så förhoppningsvis träffar jag lite folk som jag kan börja umgås med. Det ska bli skoj! Vi kanske skulle ut och dansa ikväll också. Jag vet inte vad som händer men det blir säkert bra!
 
 
Igår kväll när jag skulle kolla på gossip girl!! LOVE IT!!! <3
 
Hoppas att ni alla får en rolig natt och dag! ;) 
Puss från Pauline
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback