Morgontrött

 

Bilden är från google.se
 
Som sagt, jag mådde ju sådär igår..tror att det var för att jag var dålig på att dricka vatten. Men jag hällde i mig massor och la mig i sängen och kollade på gossip girl. Sedan sov jag gott och nu är jag vaken igen. Sjukt att man kan vara så trött varje morgon bara...Eller är det mig det är fel på? Men i och för sig så vaknade jag flera gånger inatt för W får fler tänder och är inte så lycklig just nu..stackars lillen :( Hoppas att han mår bättre under dagen och att vi får en bra dag. Jag tror att vi ska gå ut och se om vi kan mata lite fåglar, leka med vatten och sen ska vi som vanligt en sväng till stan (tack mamma för massor med bra tips på vad man kan göra!! :D ). Det är väldigt skönt att åka till stan. Tiden går så mycket snabbare när man har någonting att göra. Hoppas att ni alla kan sova gott :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback