Mycket har hänt!

Hejhopp från en tjej som har mått bättre. Jag har antingen fått någon slags värmechock eller så har jag druckit för lite vatten, men bra mår jag inte. Jag mår typ illa och har trott att jag ska spy många gånger, som tur är har jag klarat mig från det och känner mig mycket piggare efter en kall skön dusch. Jag har redan tagit på mig pyjamas och ska krypa ner i sängen tillsammans med en film ikväll. Mysigt!
 
Igår blev det första utekvällen på krogen. Det var tillsammans med Mitch och Laura och några av deras vänner. Vi var först hos Mitch, sen drog vi ut till ett ställe som hette "OnesixOne". Det var ett ganska litet ställe med massor av soffor där man kunde vila, ett dansgolv och en bar. Jättemysigt och ett sånt där perfekt ställe där man kan vila när man har dansat för mycket ;) hehe! Det var sjukt kul att dansa. När vi gick från klubben var de hungriga så vi gick och köpte pizza kl 02.10. Sedan åkte vi till Mitch och jag sov över där. De har varit sjukt snälla mot mig och ställer verkligen upp. Jag är sååå tacksam över det.
 
Idag åkte jag med Mitch pappa hem till "mitt" hus igen kl 10. Jag var ändå vaken eftersom jag var tvungen att springa på toa typ 3gånger inatt på grund av att jag druckit så mycket vatten innan jag gick och la mig *alltid lika irriternade att gå på toa mitt i natten*. Sedan åkte jag med C till Williamstown. De gick på musiksaken idag igen och jag gick omkring i stan. Sedan hade vi en trevlig luch med hennes mammagrupp. När vi var på väg hem så ser C att det är en dam som tappar sin plånbok utan att hon märker något. Så jag springer ut, tar upp plånboken och springer ikapp damen. Det var min goda gärning för idag ;) Jag kände mig också lite trött och tänkte att det kunde vara skönt att åka till stranden och slappa. Det gjorde jag och det var skönt tills jag började må dåligt. Jag trodde knappast att jag skulle ta mig hem. Så dåligt mådde jag ett tag. Men hemma är jag nu och det är som sagt mycket bättre. Hatar att må illa!!! Nu blir det movietime! :D
Kramar till alla goa och glada!

En bild från igår!
 
 
Måste berätta att jag köpte en parfym idag. Jag har kollat på den länge och priset här för 100ml var 95dollar. Det är mycket pengar. Men jag gick in på ett apotek så var den på REA och jag betalade enbart 29dollar för 100ml parfym! Det var bästa köpet på länge! Jag tycker dock att den luktade godare på pappret än på mig. Men är väl bara för att jag inte är van vid den än ;) hihi! Då luktar den alltid mer än vad man tror ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback