Ny dag, nya möjligheter!

God morgon mina underbara vänner! :D
Igår kväll innan jag skulle gå och lägga mig hade jag skypedate med underbara mammi och Anton. Det gjorde att jag blev ledsen för jag saknar de så himla mycket! Det är inte kul att vara på andra sidan jorden och känna sig ensam. Tror det hela blev mycket värre också för att jag hade sjukt ont i huvudet hela dagen. Då blir man plötsligt mammas lilla flicka igen. Men det kändes mycket bättre när jag hade pratat med de en stund! Fick till och med säga hej till Joakim! Det var kul för saknar honom massor också!
 
Idag har dagen (som nästan alla andra dagar.....) börjat med att grannhunden väcker mig!!! Hundskrället kan ju inte vara tyst! Och hans utegård är precis brevid mitt fönster! Kan säga att jag är nära på att gå och säga till hunden väcker mig varje morgon. Men känns lite dumt också...men jag vill verkligen slänga ut hunden! När jag väl orkade gå upp ur sängen så blev det frukost. Cornflakes med yougurt. Inte det godaste kanske men det fungerar. Ska nog koka ett ägg i morgon också. Och nu har jag lagt mig i sängen igen för att fundera över vad jag ska göra med dagen. Det beror lite på hur W mår. Han är fortfarande dålig, stackare. Men det är fint väder och en dag på stranden hade inte suttit fel (måste jobba på brännan!!!) Hihi! Berättar senare vad jag hittar på :)
 
Puss från Mig!!!!
Foto/Styling: Anna Ingvaldsen

Kommentarer
Antons Gulligaste Sjöstrand säger:

Hej älskling låter som att du har skoj men lite tråkit på samma gång och det är ju inte bra :/ eller jo det första men inte det andra :) Men älskling om hunden är jobbig så kan du ju dela med dig av lite choklad till den så kommer han aldrig mer störa varken dig eller nån annan :) puss puss älskar dig :) <333

Svar: Ja men så är det! Och det är det tråkiga som gör det hela lite jobbigt! Men det kmr gå bra! och hunden ska få så mycket choklad som den bara orkar ;) hehe!! <3 jag älskar diiiiiiiig!!!
Pauline Pinola

2013-02-13 | 22:35:40
Bloggadress: http://pajolineblogg.se
Annibannanni säger:

Du får lära hunden begreppet "håll tyst!" Så kan du bara öppna fönstret lite snabbt och skrika ut det, då han fattar vinken! ;)

Svar: Haha! Men han är ju osmart så varför ens försöka ;) haha!
Pauline Pinola

2013-02-16 | 14:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback