Nya kläder!

Då var det dags att visa mina nya inköp som jag sjukt nöjd med!!! Hoppas att ni också tkr att de är fina!!! :)
 
Alla mina nya kläder! :D
1. Linne med silver detaljer - Forever new
2. Sjal - DesignStudio (sjuuuukt snygg till min jacka!!!)
3. Skärp - DesignStudio
4. Vita shorts - Pieces (sååå söööta!!!)
5. Svart kjol med läder - Forever new
 
 
Mitt nya linne. Det är format som en volang längst ner..och jag diggar verkligen silver detaljerna på kragen! Bra köp!!!
 
 
MIN SYGGA SJAL! Passar sjukt bra till min jacka! ME LOVE! <3
 
 
Jag ville ha ett smalt skärp. Hittade ett på REA 20 dollar. Det tyckte jag var ett bra pris! Och jag tycker verkligen om att det är läder på spännet! Hihi!
 
Mina nya vita shorts från Pieces! SJUKT SNYGGA! Och jag älskar "spetsen" längst ner på shorten. De får mig att känna mig söt ;) hehe!
 
 
Min nya kjol! Jag har inte så många kolar så jag tänkte leta efter någon, och precis då springer jag på denna tuffa kjolen! Jag älskar verkligen att det är blandat tyg och skinn! Skinnet gör att den blir annorlunda! Och formen på klänningen är WOW tkr jag!! Snygg till mitt nya vita linne också! :D
 
Jag tycker att det är sjukt snyggt!! :D <3
 
 
Under eftermiddagen har W varit sjuk. Han hade 39.9 grader när jag kom hem så blev en sväng till doktorn. Han mår mycket bättre nu som tur är! Stackars lillen! :/ Jag har också hunnit med en springtur! Om jag fortsätter med bra mat och mycket träning kommer jag att vara sjukt snygg till sommaren! LÄNGTAR!!!
Hoppas att ni får en bra dag!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback