Playgroup

Godmorgon mina kära vänner! (fast ni ligger i och för sig och sover)
Ny dag idag och jag har en känsla av att det kommer att bli en bra dag. Idag ska jag och W på en så kallad playgroup nu på förmiddagen. Det kommer bli mycket lek och skoj, inomhus och utomhus. Jag vet inte om det kommer vara fler i "rätt" ålder för W men det kommer säkert bli kul ändå. Jag kan bara hänga med och behöver inte komma på något att göra själv. Det gillas eftersom det är brist på förslag i min hjärna.
 
Vet du något bra man kan göra med en 9månaders bebis? Ge mig förslag!! :D

Efter palygroup blir det hem och äta lunch innan den obligatoriska utflykten till stan :) Älskar det! Men kanske blir ändring på det från och med nästa vecka. Det skrämmer mig lite för då har jag ingen aning hur jag ska hålla mig sysselsatt i tre extra timmar utan att någon av oss blir uttråkad. Det löser sig säkert och jag orkar inte oroa mig i förtid.
 
W ligger fortfarande och sover så det blir lite egen kvalitétstid. Det är skönt att bara få vara ensam lite emellanåt. För det är inte alltid lätt att ha hand om en bebis och bo hos en ny familj.
 
Ha det bäst!! :D
 
 

Kommentarer
syster säger:

ni kan väl ta en härlig promenad istället? eller varför inte bada honom ute? :) kanske bygga med lite klossar? det gillar M :) finns mkt man kan göra :)

2013-02-22 | 08:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback