South Melbourne

Som sagt tidigare så åkte vi till marknaden i South Melbourne. Det var inte riktigt som jag trodde. Jag hade en bild av att marknaden skulle var utomhus, men den var innomhus i ett stort hus (typ som ett shoppingcenter). Det var trevligt men inte ett ställe där man skulle liksom shoppa kläder XD Hehe!
 
 
På vägen hem så sa C att vi kunde åka och kolla på där den stora Formel 1 tävlingen skulle vara om två veckor eller något. Det tyckte jag lät spännande....men inte i min vildaste fantasi så trodde jag att vi skylle få åka på själva banan!!!! C sa också jag kunde få köpa en biljett om jag ville. Det kunde de lösa i så fall. Det låter sjuuuuukt roligt!!!!!!!! Hoppas att jag kan gå! För aldrig trodde väl jag att jag kanske ska gå på Formel 1..men sjukt kuuuul om det blir så! :D
 
Starten!
 
Alonsos ställe att byta däck etc. (kommer inte ihåg namnet)
 
Puss fråån miiiiig! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback