Sovmorgon!

Godmorgon!
Idag unnade jag mig en "härlig" sovmorgon...(den hade varit härlig om det inte var för den HEMSKA hunden utanför!!!..snart får jag ryck på den!!!!). Trots detta låg jag kvar i sängen ända till 9.30 och det var grymt skönt och jag känner mig faktiskt utvilad idag! :) Tyvärr blev min skypedate med mamma inställd pga min sovmorgon för att jag sov och hon behövde sova. Men vi ska förhoppningsvis prata ikväll :) Det ska bli mysigt! Nu ska jag, C och W till bibblan och sen till något ställe där de spelas musik. Jag har verkligen inga planer idag så det blir mysigt!
 
 
Bjuder på en bild avm in frukost! :) Mjölk med cornflakes och banan! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback