St Kilda festival

 Måste börja med att säga att det inte blev någon utgång igår utan det blev en trevlig hemmakväll hos Mitchell. Där var också hans lillasyster Tyra och hans pojkvän Laura. De var mycket trevliga och jag hade en bra kväll. Men det som var lite svårt var att hänga med när de pratade med alla sina kompisar (kom ca. 10st kanske). Det gick så fort och självklart vet jag ju inte vilka alla är och vilka situationer. Men det gjorde inget, jag hade trevligt ändå :)
 Vi avslutade kvällen med att köra ett dansspel på xbox. Det tog ett tag innan jag gick upp, men tillslut så dansade till och med jag ;) haha! Här får ni någon bild från detta :
 
 
Idag var jag sjukt trött..men trots detta vaknade jag kl 9. Jag hade inte fått något svar på mina sms från Anton så jag blev lite orolig och skickade iväg ett till för att kolla att allt var bra. Det var det som tur var och han ville inte väcka mig bara :) Snäll pojkvän jag har (a) <3 Jag hade sen tänkt att somna om men smsade lite med mamma och Olivia också som idag fyller 20år! STORT GRATTIS FRÅN MIG!!!!! Du är min bästa vän!!! Precis innan jag skulle släcka igen (ca. kl 9.45) så knackar C på och frågar om jag ska med på St Kilda festivalen. Det lät kul så jag fick fem minuter på mig att ta mig upp ur sängen, klä på mig och äta frukost. Frukost behövde jag inte äta sa de utan vi skulle köpa något när vi kom till festivalen. Jag klarade mig på mina fem minuter och sen åkte vi iväg. När vi kom dit var det inte så mkt folk där än. Det var skönt. Det var inte så varmt heller utan rätt blåsigt. Efter en timme behövde de andra åka men jag stannade kvar ett tag till. Jag ville kolla läget och festivalen var rolig. Det var typ världscupen i beachvolleyboll så jag stannade och kollade på herrarnas semifinaler och damernas final. Sjukt vad jobbigt det måste vara att spela det, men roligt oxå! :D Sen började jag må lite dåligt. Jag tror att det är för att jag har druckit och sovit för lite så jag drog mig hemåt. Nu ligger jag i sängen och mår fortfarande lite dåligt. Men jag försöker dricka massor med vatten så förhoppningsvis mår jag bättre snart. Det kommer att bli en lugn kväll men massor av gossip gril. Hehe!
 
 
Har haft en trevlig dag....men lite ensam.
 
puss från pauline <3

Kommentarer
Anton gulligaste Sjöstrand :D säger:

Så bra att du har kul älskling! :D hoppas alla är snälla :) hade varigt bättre om det var i en dålig familj, dåligt väder och inget att göra så att du kom hem tidigare hihihih ^^ puss puss älskar dig :) <333

Svar: Hihihi! Du är så söt älskling!!!! <3 Jag älskar dig! och jag kmr snart hem ska du se :D <3 kyssar!
Pauline Pinola

2013-02-10 | 11:48:44
Bloggadress: http://pajoline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback