SURFA!!!

Idag var det ÄNTLIGEN dags för min första SURFLEKTION ever!! Och det var så sjukt roligt!!! Det var jättesvårt men jag gjorde mitt bästa och lyckades ställa mig upp 4gånger (även om det typ var för 3-5sek..)!!! Det tycker jag är bra gjort av mig! :D Haha! Detta är helt klart bästa dagen här än så länge! Vill åka tillbaka dit!!!! Men mina ben är helt slut! Det var jättejobbigt att gå i vattnet för det var så mycket vågor och strömmar! Så när man äntligen hade kommit en bit ut kom det en våg och man hann inte hoppa på den och man spolades in ändå. Men man behövde verkligen vara försiktig för undervattensströmmarna var inte att leka med! Som tur var gick allt bra och jag har haft en toppen dag!!! <3
Stranden! Här var jag idag!! (Tänk att jag tog det kortet? Ser verkligen påhittat ut!!!)
 
Genomgång om hur man ska göra ;)
 
Måste säga att jag ser väldigt smidig ut ;PPppPPpPPP (och så gjorde jag inte det.... hahahahha)
 
Att tappa balansen innan man kmr till vattnet kan ju inte vara sååå bra;)

Det är ju inga problem för mig ;) haha!
 
Äntligen ute i vattnet! :D
Någon som är lite arg kanske??;) Haha! Ni som känner mig vet att jag vill kunna allt på en gång ;) hehe!
 
Äntligen lite fart på brädan! :D
Jag ÄLSKAR detta fotot!!! :D <3
 
Skam den som ger sig! :D
Nästan uppe (elr räknas det??)
 
JAG KLARADE DET :D .....
 
... innan jag trillade i igen ;) hehe! <3
 
Hoppas att ni har det toppen hemma! PUSS
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Anton gulligaste Sjöstrand :D säger:

Bra älskling! Önskade att jag hade kunnat vara där me dig nu då hade vi kunnat åka massor tsm :D pussar och kyssar

Svar: JA det hade varit sjukt kul! :D Men det kmr fler tillfällen :D <33 Jag älskar dig!
Pauline Pinola

2013-02-16 | 09:36:13
Bloggadress: http://pajoline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback