White Night festival

Igår var jag på White Night festival. Tyvärr blev det inte med Jenny för hon var tvungen att jobba men jag hade det trevligt ändå och vandrade omkring i folkmassorna. Det var så sjukt mycket folk! Har inte sett något liknade någongång. Men det var väldigt mysigt. Det bästa på kvällen var att åka upp i Melbournes högsta hus. 88våningar och en grym utsikt! Sedan såg jag en vatten och lasershow och den var GRYM!!! Har inte sett något liknade någongång tidigare. Jag filmade alltihopa också så jag ska se om jag kan lägga upp filmen här så att ni också kan få se :)
 
På väg till festivalen!
Kärleksballonger!
 
På våning 88 ;)
 
 
(Jag vet att bilderna inte är av bästa kvalitét, men jag visar er bilderna i alla fall) :)
 
Puss från MIG!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback