Dags att börja blogga!

Hej hej!
Jag heter Pauline Pinola och detta är min blogg. Jag kommer under slutet av Januari åka till Australien och arbeta som au pair. Det ska bli en spännande upplevelse och jag ser verkligen fram emot att åka. Samtidigt som det känns spännande och roligt så kommer det kännas lite tomt för jag lämnar min familj och min underbara pojkvän Anton. Som tur är kommer jag åka hem i början av juni för att vara med på min käras student. Så är "bara" borta fyra månader (16 veckor liksom). Men självklart kommer det kännas tomt emellanåt...Thank god for SKYPE and FACEBOOK! :D
 
Idag fick jag också mitt visum. Så nu kan jag åka vilken dag jag vill! Jag och mamma ska faktiskt kolla flygbiljetter nu. SPÄNNANDE!
 
Hoppas att ni vill vara med mig på min resa i Australien! För den börjar redan nu! :D
 
Puss
Pauline
 
 
PS: KOMMER INTE SAKNA VÄDRET I SVERIGE! STRANDEN HÄR KOMMER JAG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback