En vecka kvar i Sverige...förmodligen!

Hejj hejj!
Idag är det förmodligen en vecka kvar i Sverige innan jag åker till Australien. Känns bra och spännande, men självklart känns det lite jobbigt också. Det är verkligen overkligt tycker jag. Jag har verkligen inte någon "resekänsla". Kanske beror det på att jag inombords egentligen är livrädd ;) haha! Men jag kommer väl få lite "resekänsla" de närmaste dagarna..Och måste börja PACKA!! För jag vet inte vad jag ska med mig! Alltid samma problem..vad ska man ha med sig..vad ska man inte ha med sig..har jag en bikini som är snygg men måste ha minst två stycken med mig (hihih! beställde faktiskt en ny igår från nelly.se) ska visa den när jag fått den. Sen kan jag ju alltid shoppa där! ÄLSKAR att shoppa! Hoppas att det finns snygga kläder i Australien ;) hehe!
 
Sen blev jag såååå sjukt glad när familjen som jag ska bo hos skrev att de kunde fixa en biljett till damernas final i Australien open! Det kmr bliiiii niice!!! :D Synd att man inte får chansen att spela där själv bara... men kmr nog bli bra ändå!
 
Jag är också klar med skolan...eller snart...ska göra sista provet på torsdag! Äntligen!!!! Är sååå glad över det! :D Då ska jag ut och fira!!! :D
 
Hoppas att allt är bra därute med er!!!
 
Puss från Pauline!
 
LÄNGTAR TILL SOMMAREN! SNART ÄR DEN HOS MIG IGEN! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback