I morgon smäller det!

Jag har jättesvårt att förstå att det är i morgon som jag ska åka. Det känns verkligen inte så. Känns lite som att det är något som jag bara säger för att det alltid har varit en dröm. Men att det verkligen ska hända, det är sjukt!!!
 
Idag kommer jag ha fullt upp. Måste packa klart alla väskor, skriva ut biljetterna, skriva ut visumet, skriva ut beskrivningar över de olika flygplatserna, fika med Amanda, mysa med Anton, träffa pappa, vara med mamma etc.etc. Det lät hålla på så hela dagen...Men det kanske är bra! Då slipper jag gå runt att vara nervös ;) haha!
 
Igår var jag hemma hos bästa Malin!!! Var jättemysigt! Jag fick träffa familjens nya hund! Zelda var jättejättesöt!!! Hihi! Firade Molly också som fyller 1år på fredag! Tänk vad tiden går fort!!!
 
Igår fick jag ett mail av familjen som jag ska bo hos. De har fixat en biljett till Australian Open!!! Det är också en dröm som går i uppfyllelse. Jag har alltid  velat åka dit och kolla liksom. Även det känns konstigt nu när jag liksom sitter hemma i soffan och kollar på samma tävling. Att jag kommer vara där om ett par dagar är rätt sjukt ändå!!!
 
Nu ska jag diska undan frukosten. Unnande mig varma mackor med ett stort glas varm choklad med grädde. Jag lär inte vilja ha varm choklad i Australien ;) haha! Är ju sommar där nu! Det ska bli rikitigt skönt! :D
 
Hoppas att alla får en mysig dag!!!
Puss från Pauline
 
 
HÄR ÄR MITT NYA RUM! JÄTTEFINT TKR JAG! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback