Ny bikini, ny väska, packar nya väskan

Hejhopp allihopa!
Igår fick jag som sagt min nya bikini. Tyvärr hann jag inte ta bild på den och lägga upp..men den är jättesnygg!!! :D
 
Kolla här liksom!

I LOVE MY NEW BIKINI!
 
Idag har jag haft fullt upp. Tog en välförtjänd sovmorgon med älsklingen min. När vi vaknade kollade vi på ett avsnitt av vår nya favoritserie "BIG BANG". Sjukt rolig! Vet...kanske är lite efter men strunt samma ;) Sedan blev det en god frukost innan jag åkte iväg på ett möte. Sedan tog jag tåget till Göteborg. På tåget ringer mamma och säger att jag ska leta efter en ny "säker" resväska. Vår gamla brukar gå i baklås hela tiden och jag vill inte vara fast på andra sidan jordklotet utan några kläder. Så det blev en såååå sjukt mycket snyggare ( roooosa så klart) och med fyra hjul istället för två. Känns sjukt bra! ;) hehe!
 
 
I min nya resväska finns nu början av en packning. Jag har hunnit välja ut vilka klänningar, linnen och shorts jag ska ha med mig. Har även lagt ner två stycken långärmade t-shirtar som ska vara till träning. Känns spännande att packningen börjar arta sig. Ska inte ha med mig så mycket för jag vill shoppa massor där. Hihihi! Men måste ändå ha med tillräckligt mycket kläder så att jag klarar mig i alla fall minst en och en halv vecka, plus när det börjar bli lite kallare. Men viktigast är sommarkläderna! ;) Hihihi!
 
Ikväll ska jag och Anton faktiskt ut på någon studentfest i stan på ett uteställe. Ska bli kul och mysigt! Vi håller också på att försöka planera ett bra 20-års "kalas" för Olivia i morgon...men vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på än. Det blir nog bra!
 
Ha en bra kväll allihopa!
Puss från Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback