Ny dag med nya möjligheter!

 
God morgon på er! :)
HoppaS att ni har sovit lika bra som jag har gjort. Somnade verkligen som en sten igår. Älskar när man gör det! 
 
Nu sitter jag på tåget på väg till Göteborg. Jag ska ha ett betygsmöte med religionsläraren. Ska bli underbart att få alla betyg klara :D 
Sen ska jag åka tillbaka till Alingsås igen och hämta Antons paket. idag är jag bjuden på lunch hemma hos bästa Anna! Det ska bli grymt mysigt!!! Sedan är det att vara barnvakt en timme och sen blir det kalas för Olivia. Jag och Anton har planerat mycket skoj! :) 
 
Dagen har börjat bra och jag är övertygad om att det kmr bli toppen idag! :)
 Puss från Pauline
 
Min goooda frukost!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback