Singapore

Måste uppdatera nu när jag hittade ett gratis WIFI nät! :)
Jag befinner mig nu i Singapore efter en flygning på 12 timmar. Det gick helt okey men klart att man bara ville fram i slutet. Men jag hade ett trevligt danskt par som sällskap hela vägen. Nu sitter jag och ska snart gå igenom säkerhetskontrollen till nästa flyg. Könns bra att de dubbelkollar alla ;) hehe!

Jag tyckte att det var jättejobbigt att säga hejdå till alla i morses...men vi ses ju snart som tur är! Tack för Skype och what's app ;) jag hör av mig så fort jag har internet igen...men jag känner mig rätt ensam när det är så Långt hem! Men den känslan går nog över snart!
Puss från mig!

Kommentarer
Lotta säger:

Hej Pauline! Förstår att du har fullt upp i ditt nya land men oj vad jag längtar efter en uppdatering på hur du har det. Bamsekramar fån ett Burrigt kallt Alingsås

Svar: Nu är det massor med nya inlägg som du kan läsa :) hihI! :) Hoppas att allt är bra med dig! :D
Pauline Pinola

2013-01-24 | 14:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback