Sjukt kul igår!

Hej hopp lille knott! XD
 
Igår var en fantastisk dag! Jag hade så sjukt kul! Först blev jag ju som sagt bjuden på lunch hos Anna. Det blev en så sjukt goooooood kyckling med sallad och bröd. Jättejättegott var det!!!
 
ANNA!! :D <3
 
 
Efter ett par timmar hos Anna åkte jag och var barnvakt för Hjalmar som är 3år i lite över en timme. Det var kul! Vi byggde tågbana, körde race med bilar, åt banan och körde mer bilar. Han är verkligen biltokig så det är skönt att han kan underhålla sig med att köra med de i en timme. När hans pappa kom hem fick jag åka hem snabbt för att hinna laga mat. Jag och Anton skulle ju ha kalas för Olivia som fyller 20år 10 februari och det kändes fel att inte fira henne innan jag åker. Vi åt tacos, åkte och spelade bowling, åt marängtårta, hade trekamp och åt chips och godis. Victor blev till och med mätt och han är alltid hungrig...haha!
 
BÄSTA OLIVIA! <3
Det ska vara rosa grädde så klart! :D
 
....och grön! TÅRTAN VAR BÅDE SNYGG OCH GOD! :D
 

Idag blir det mer kalas. Först ska jag och Anton hem till honom för hans systers dotter Lisa har fyllt 2år. Sedan ska jag i alla fall åka till ett till kalas för min morbrors fru. Det blir mysigt! Hoppas att Anton åker med dit också. Det är mycket roligare att ha någon att pussa på ;) hehe! Sen efter kalasen ska jag och Anton ha myskväll!!! Eftersom det är sista helgen som jag är hemma! Känns lite konstigt faktiskt, men samtidigt har jag inte förstått att jag ska åka. Haha! Känns som att det är något påhittat liksom ;) Men förstår väl det kanske på måndag kväll...och jag längtar inte till sista avskedet!
 
Puss från Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback