Bilder från idag

Jag var ju som sagt vid universitetet idag och det var riktigt fint. Men mycket mindra än vad jag trodde..men såg verkligen ut som på filmer tycker jag. Hade varit roligt att plugga på ett sådant ställe ;) För vem vet det kanske är som på filmerna...för fick verkligen en filmkänsla i kroppen när jag gick där :)
 
När vi hade varit på universitetet så gick vi och fikade, sedan visade Jack mig runt i stan. Vi gick till det största bibloteket...var sjukt fint!!! Sen åkte vi hem. Hade en riktigt trevlig dag och jag uppskattar verkligen att han tog sig tid att visa mig runt i stan! Det var sjukt snällt!
 
Här är massor av bilder från min utflykt! :)
 

Kommentarer
Anki säger:

Det ser fantastiskt ut!! Du tar fina bilder :)

2013-03-06 | 21:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback