Bio!

God kväll på er!
Jag är precis hemkommen från en biokväll men Rachel. Vi kollade på en romantisk komedi som hette "I give it a year". Den var rolig och jag rekomenderar den verkligen!
Trailern hittar ni här:
https://www.youtube.com/watch?v=8EW8T7Km1Ew
 
En bio i Australien ser ut så här :)
 
Annars har jag inte gjort någonting alls idag. Sov till klockan 12 som sagt och sedan har jag typ legat i sängen hela dagen och kollat på GOSSIP GRIL. Tror att jag behövde ha en riktig slappar dag för att återhämta mig mentalt. Var lite jobbigt igår att gå och leta efter killarna i tre timmar. Man känner sig verkligen ensam då. Men allt är bra nu men tror att jag behövde vila upp mig lite. Hade tur att det var "public holiday" idag så jag slapp jobba. Det är någon speciell dag här i Australien..vet inte vad men dagen är i alla fall röd. Men i morgon blir det jobb igen och det kmr säkert gå bra. Ska bli sjukt varmt igen bara så lär vara inne mesta dels av dagen. Vet inte om jag behöver åka till stan för ammning men det märker jag väl.
 
Nu blir det nog ett till avsnitt gossip gril innan jag släcker för idag. Ska försöka somna lite tidigare idag.
 
Puss från mig! :D:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback