Första dagen i veckan!

Hej hopp! Inget bloggande igår heller...mycket dåligt men jag var så sjukt trött eftersom vi kom hem sent i lördags efter möhippan. Igår var vi hos en familj som känner familjen som jag bor hos. Vi skulle åka kl 10.30 så jag gick upp klockan 9.30 och då säger de "vi ska åka om 5minuter". Då blev det sjukt stressat! Jag hann inte äta frukost och vakna till ordentligt utan det var bara att slänga på sig kläder och sätta sig i bilen och åka. När vi väl var framme hos familjen så hade jag en sån där dag när jag inte sa så mycket. Det måste ju vara okey att ha en dag när man är tyst emellanåt också.
 
Igår gick jag och la mig 21.30 och somnade med en gång. Vaknade ett antal gånger under natten men jag somande om snabbt igen. Vaknade sedan klockan 6.57 och var pigg men låg kvar och drog mig i sängen tills klockan ringde 7.15. Sedan blev det frukost och nu så väntar jag på att W ska vakna igen. Men är skönt om han sover länge ;) Hehe! Sedan har jag inte så många planer för dagen. Jag får se vad jag hittar på! :) Blir träning ikväll i alla fall :)
 
 
Puss så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback