Future Music Festival!

Idag smäller det!! Idag ska jag gå på Future Music Festival!!! Det kommer bli såååååå grymt! AVICII spelar, det är soligt, varm och jag är sjukt laddad! Hoppas att det inte blir för varmt bara. Men ikväll när Avicii ska spela kommer solen ha gått ner och jag kommer dansa sjuuukt mycket! Detta trodde jag verkligen inte skulle ske när jag åkte hit! Stort PLUS i kanten!!!!! Om ni vill kolla in hemsidan kan ni göra det här:
 
http://www.futureentertainment.com.au/futuremusicfestival/melbourne/
 
 
 
Igår kväll var jag på en annan festival kallad MOOMBA. Det var kul! Jag mötte några andra tjejer som också är AU PAIRER så det var trevligt. Jag klickade lite extra med en tjej från USA. Hon bor rätt nära mig i typ en måndad till så jag hoppas att jag kan träffa henne många gånger innan hennes familj flyttar. Moomba festival är en festival som var runt flodens båda sidor. Det var typ tivoli och många ställen där man kunde köpa lotter och spela massor med spel. Lite liknade potatisfestivalen men 10gånger större. Plus att det var en tävling för vattenskidor, wakeboard, kneeboard etc på floden. Sjukt grymma var det! Önskar att man var så bra på att åka vattenskidor ;) hehe! Det hela avslutades med ett sjuuuuukt hejdundrande fyverkeri! Det var det sjukaste fyverkeriet jag någonsin har sett! Sjukt grymt!!! Här får ni bilder från igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback