God morgon!

Idag är det tisdag..vilket betyder playgroup. Det är alltid lika trevligt att träffa lite människor. Hoppas att W vill vakna innan det är slut. Han sov ju bort en hel förmiddag för ett par veckor sedan och han hade en rätt dålig natt denna som var. Hehe! Det är så sött för man kan höra att han snarkar. Det tror jag beror på förkylningen som han har fått. Snorig nära och massor av nysningar. Jag hoppas att han inte har smittat mig för hade lite morgon ont i halsen idag när jag vaknade. Som tur är så är det borta nu.
 
Annars så har jag sovit bra inatt men känns som att det var lite för lite ändå ;) hehe! Inte lätt när det är svårt. Igår så hade jag och W en mysig dag. När vi kom hem från city så lekte vi med vatten utomhus eftersom det var så skönt väder, sedan gick vi (eller jag gick W åkte vagn..hehe!) till lekplatsen och åt mellis där. Vi passade även på att gunga och åka gungbräda. Det tyckte vi både var roligt.
 
Nu blir det att boka flyg till Sydney! :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback