LÖÖÖRDAG!

 
Gooood förmiddag mina kära vänner! :)
Igår lovade jag att hjälpa C och A med att passa W typ en timme på morgonen medans de åkte iväg på några ärenden, han skulle ändå sova så jag tänkte att det inte var så jobbigt. Alarmet var satt på kl 8.15 men jag vaknade lite tidigare. Jag vaknar vid sju varje morgon nu förtiden. Knäppt! Medans han sov hann jag prata skype med mamma. Det var skönt att prata lite med henne. Hade rätt många "knäppa" tankar och ibland kan man inte sortera i dem själv. Då är det skönt att det finns någon att prata med. W vaknade dock under skype-tiden så han fick också säga hej till mamma och Joakim. Det tyckte han var roligt och han "pratade" tillbaka när de frågade honom frågor. Hehe! Han är söt ibland ;)
 
Nu ska jag snart ge mig av till City. Jag och Jenny ska äta lunch! Det ska bli mysigt! Första gången jag äter lunch på riktigt i city. C ska på hennes systers möhippa som är idag. Hon frågade om jag ville gå med under eftermiddagen, det lät roligt tyckte jag. De ska på en typ konsert ikväll men det fanns inga biljetter kvar, men i morses så frågade C mig om jag ville gå med på konserten ikväll istället och det tackar jag inte nej till! Det ska bli kul! Jag har inga planer för kvällen så det passar mig utmärkt. Jag hade tänkt att gå på bio, men det gör jag nog nästa helg istället. Då har en film som heter OZ premiär och den verkar sjukt bra! Jag älskar ju fantasy!! Så blir nog så istället :)
 
Nu ska jag snart sticka! Hoppas att ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback