Måndag!

Hej!
JAg vet att min uppdaterning inte alls varit bra på lääääänge. Känner mig dum på grund av det men jag har verkligen inte haft energi och sånt. Men nu blir det skärpning.
 
I söndags åkte jag på great ocean road. Det var en sååååå sjuk underbar upplevelse. Så vackert!!! Blev inte sämre av att åka helikopter heller ;) hehe! Det trodde jag verkligen inte att jag någonsin skulle göra, men nu har jag det vilket känns riktigt bra! :D Här ska ni få lite bilder från den resan :)
 
Efter resan så trodde jag att jag hade tappat min kamera. Som tur var så kom den tillrätta, för den låg i min handväska hela tiden. Hur många gånger man än kollar så slutar det med att den ligger där ändå. Det var tur iaf!
 
Jag har också hunnit med på att gå på Formel1 här. Det var sjukt kul! Och finländaren vann! Det var sjukt kul! Jag hade köpt en Finlandsflagga och all outfit som just han har...och det vara bara jag som hejade på finländaren där jag stod! Vilket var mycket roligt eftersom han vann. Då hoppade jag omkring och sjöng och var gald. Sedan rusade jag ut på banan (när alla bilar hade slutat åka och alla sprang på racingbanan för att få bra platser för att se prisutdelningen).Det var iaf en sjukt rolig dag! :)

 
PÅ fredag bär det av till SYDNEY över påsk! Det blir spännande! :D
puss

Kommentarer
Syster säger:

Vilka underbara bilder! Älskar bilden där du hoppar! :)

2013-03-28 | 19:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback